Відповідно до законодавства України є дві ситуації, в яких ви можете повернути куплений у нас товар:
1. Товар вам не підійшов.
2. Товар несправний з вини виробника.
1. Товар немає недоліків. Просто він вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами.
Заміна товару на аналогічну відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можливе лише за дотримання таких умов:
- з дня придбання минуло не більше ніж 14 днів, не враховуючи дня купівлі;
- товар не був у використанні, тобто є новим;
- збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
- збережено пломби, ярлики, товарний чек.
Це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, перопухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки, товари для новонароджених (пляшки, соски), аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом тощо. Докладніше - у Постанові Кабінету міністрів України (№ 172 від 19.03.1994 р.).
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або купити будь-які інші товари, які є в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей товару розрахунки з покупцем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів.
У разі обміну та повернення товару належної якості ви оплачуєте витрати на доставку товару, навіть якщо товар був привезений вам безкоштовно!
Заміна товару на новий та повернення грошей можливі за дотримання всіх умов та процедури, і відбуваються безпосередньо в нашому офісі.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:
- З моменту купівлі товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар, який має істотні недоліки, перестав бути новим, т. е. був у використанні;
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
2. Товар несправний з вини виробника.
- Товар не був у використанні, тобто є новим (товар у ідеальному стані, збережено всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався);
- з дня придбання минуло не більше 14 днів, не враховуючи дня купівлі.
У цих випадках ви звертаєтесь до нас із проханням замінити товар на новий. За необхідності перевірки якості товару може бути проведено експертизу, в процесі якої встановлюється факт непорушення покупцем гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.